#1 Wracamy do życia! Matura, koniec szkoły, pasja i dalsze plany.

03:18 Unknown 0 Comments


To ja już mam wakacje? Moja edukacja zleciała dość szybko, nim się obejrzałem to już byłem po wszystkich maturach. Raczej zdanych, więc bez większego stresu. Maturalna klasa była taka jak mi się wydawało, mimo całego lenistwa, które towarzyszyło mi przez te wszystkie lata - trudna. Nawet ja - leń nad leniami - musiałem się troszkę wysilić. Odpuściłem zdjęcia na dobre. Rzadko coś robiłem, a jak robiłem to i tak były to projekty robione na szybko bez żadnej historii i wkładu. Jednak udało mi się fotografować dobre momenty. Sesja w sukni ślubnej z Olą Sobocińską czy kilka dobrych projektów z Weroniką Misztal, dzięki dziewczyny! Mimo całej tej otoczki pracy, życia na swoim, sprzątania, gotowania i spędzania 12 godzin w sklepie zawsze znajdzie się ten moment kiedy pomyślisz "O kurcze, dobrze byłoby zrobić coś takiego...". Przez tyle lat, z moim charakterem, jestem w szoku, że dalej patrzę na fotografię tak samo jak rok wcześniej, gdzie naprawdę ciężko pracowałem żeby mieć dobre zdjęcia. To chyba dobrze, że jestem podjarany tak samo jak kiedyś, prawda? To już raczej nie pasja tylko nieodłączny element w życiu.
Zazwyczaj jak mówię o swoich planach na przyszłość to każdy od razu ma na uwadze studia gdzieś daleko w Polszy, które mogą mi dać więcej grosza na chleb robiąc to, co kocham. Powiem brzydko - gówno prawda. Zostaję w Koszalinie dlatego, że czuje, że tutaj jest mi dobrze i myślę, że koszalińskie wzornictwo jest jak najbardziej dla takich osób jak ja. Sama świadomość tego, że muszę zrobić dobrą teczkę powoduje, że chce się położyć do łóżka i nigdy z niego nie wstać. ;) Najgorsze jest to, że przede mną nauka rysunku, malarstwa i innych rzeczy związanych z projektowaniem, cholera. Ponarzekać troszkę można, ale czuję, że to będzie dla mnie strzał w 10! I chyba liczy się to jak Ty się sam kształcisz i rozwijasz a nie na jaką uczelnie pójdziesz bo to nie uczelnia robi z Ciebie artystę (chyba? ;)). Wracając do mojego życia wolnego, mam teraz mnóstwo czasu i spokoju, więc wezmę się trochę za blogowanie bo wiem, że mam fajny materiał do opisywania, ale musi mi się po prostu chcieć! Wiele nowych sesji przede mną, tym razem dopracowanych, których kulisy zapewne znajdziecie tutaj i mam nadzieję, że będzie dobrze! A teraz idę cieszyć się słońcem a już dzisiaj będą dla Was nowości!

0 komentarze: